26/9/17

Η Ελλάδα οφείλει να υπερασπιστεί τα σύνορά της έναντι οιασδήποτε απειλής

Του Σάββα Καλεντερίδη
Η Τουρκία μετατρέπει και χρησιμοποιεί το θέμα των προσφύγων και των μεταναστών ως υπερόπλο εναντίον της Ελλάδας. Αυτό πρέπει να αντιληφθεί ακόμα και ο τελευταίος πολίτης αυτής της χώρας. Με βάση αυτό, έχουμε υποχρέωση απέναντι στην Ιστορία να προστατέψουμε από αυτήν την ιδιότυπη απειλή την πατρίδα και να φυλάξουμε τα σύνορά μας. Και για να προλάβω τους "υπερευαίσθητους" με τα ανθρώπινα δικαιώματα, απειλή δεν είναι οι πρόσφυγες και οι μετανάστες, είναι ο τρόπος που τους χρησιμοποιεί η Τουρκία εναντίον της Ελλάδας και εναντίον της Ευρώπης και αυτό όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε, τόσο καλύτερα για όλους όσους ζουν σ' αυτήν τη χώρα.
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, απόγευμα Παρασκευής, 22 Σεπτεμβρίου, οι Κούρδοι, οι Άραβες, οι Τουρκομάνοι, οι Ασσύριοι, οι Αρμένιοι και οι λοιποί πολίτες της βόρειας Συρίας κάνουν για πρώτη φορά χρήση της ψήφου τους στις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στη Δημοκρατική Ομοσπονδία Βόρειας Συρίας, όπως αυτοαποκαλείται ο μηχανισμός της αυτοδιοίκησης που θέσπισαν οι Δημοκρατικές Δυνάμεις της Συρίας που ελέγχουν σχεδόν το ένα τρίτο της επικράτειας της χώρας.
Την ώρα που οι αναγνώστες διαβάζουν αυτές τις γραμμές, θα απομένουν μόνο λίγες ώρες για να ανοίξουν οι 46.000 κάλπες στο βόρειο Ιράκ, όπου οι Κούρδοι και οι λοιποί κάτοικοι της Αυτόνομης Διοίκησης του Κουρδιστάν, περίπου 5,5 εκατομμύρια ψηφοφόροι, θα ψηφίσουν και θα αποφανθούν αν θέλουν ή όχι την ανεξαρτησία του Κουρδιστάν. Ήδη Τουρκία, Ιράκ και Ιράν συνασπίζονται και δημιουργούν το «Τρίγωνο των Δυνάμεων του Διαβόλου», όπως το αποκαλούν οι Κούρδοι, και επεξεργάζονται σχέδια στραγγαλισμού του Κουρδιστάν.
Το Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας της Τουρκίας αποφασίζει μια σειρά μέτρα εναντίον του Κουρδιστάν, συμπεριλαμβανομένης και της στρατιωτικής εισβολής και κατοχής, για τη «νομιμοποίηση» της οποίας η τουρκική κυβέρνηση προετοιμάζει σχετικό νομοσχέδιο, που θα φέρει προς ψήφιση στη Βουλή. Το νομοσχέδιο θα αφορά και την εντολή προς τις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις να εισβάλουν στο Ιντλίμπ, κατόπιν αδείας της κυβέρνησης της Συρίας, η οποία στην κυριολεξία είναι αιχμάλωτη της Μόσχας.
Συμβαίνουν και άλλα πολλά, όπως τα παζάρια μεταξύ ΗΠΑ και Ρωσίας για το μοίρασμα των ζωνών επιρροής της περιοχής, τα οποία δεν είναι δυνατόν να «χωρέσουν» σε ένα άρθρο.
Όμως αυτό που μπορεί να εξαχθεί ως γενικό συμπέρασμα, είναι το εξής: Η κατάσταση στην περιοχή είναι ρευστή, όπως ρευστά είναι και τα σύνορα των κρατών της, με αυτά του Ιράκ και της Συρίας να τίθενται σε ανοικτή δοκιμασία, κάτι που θα θέσει σε δοκιμασία και τα σύνορα της Τουρκίας σε επόμενη φάση.
Άλλωστε, αυτή είναι και η εκτίμηση των ανώτατων κλιμακίων εξουσίας της Τουρκίας, γι’ αυτό και τα επιθετικά μέτρα που λαμβάνει, κατά το δόγμα «η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση» – ειδικά επί σχετικά αδύναμων αντιπάλων.
Στο παρελθόν έχουν ακουστεί και έχουν γραφτεί πολλά για το ενδεχόμενο η Τουρκία να επιχειρήσει να αναπληρώσει από τα δυτικά της όσα υποχρεωθεί να χάσει στα ανατολικά της. Το δυτικά εδώ είναι η Ελλάδα. Αυτή η εκτίμηση είναι και άστοχη και αστήρικτη, υπό την έννοια ότι δεν στηρίζεται σε στοιχεία και πληροφορίες, αλλά σε… προφητείες.
Το τι όμως είναι δυνατόν ΚΑΙ πιθανόν να γίνει, σχετίζεται με το άρθρο μας της Παρασκευής και με το υπερόπλο που με την πολιτική μας δώσαμε στα χέρια της Τουρκίας, που ακούει στο όνομα «προσφυγικό-μεταναστευτικό»!
Τον να κάνει η Τουρκία μια στρατιωτική επιχείρηση εναντίον της Ελλάδας, είναι εξαιρετικά επικίνδυνο γι’ αυτήν, κυρίως για δυο λόγους:
Η συνέχεια του άρθρου στο Pontos-news

39 σχόλια:

  1. Πολύ καλό άρθρο αλλά νομίζω είναι αδύνατο να το καταλάβουν αυτοί που άφησαν τη western union να στήσει περίπτερα στα νησιά ώστε τα αγνώστου προελεύσεως εμβάσματα να φτάνουν στους λαθρομετανάστες αφού το να μιλάμε για συριους μόνον αστείο είναι πλέον και πολύ κακογουστο. Τα στελέχη της κυβέρνησης έχουν προσωπικά οφέλη από αυτή την κατάσταση είναι ηλίου φαεινότερο για αυτό άλλωστε η αυγή δεν αποκάλυψε τους μετόχους της για αυτό άλλωστε κανείς δεν ξέρει τι έχουν τα στελέχη του σύριζα και των ανελ στο εξωτερικό οι άνθρωποι είναι και προδότες και απατεώνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αlexantros
      Επειδή δεν καταθέτεις καμιά λύση για να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα σου με τους πρόσφυγες- μετανάστες στην Ελλάδα, εγώ σου προτείνω δυο εναλλακτικές λύσεις προς εφαρμογή που ταιριάζουν κατά την ταπεινή μου γνώμη -σύμφωνα αυτά που γράφεις- στην ιδεολογία σου.
      1) Ναυλώνεις κάποια σαπιοκάραβα τα μεταφέρεις στα λιμάνια με τους μετανάστες- πρόσφυγες, τα φορτώνεις με τους «ανεπιθύμητους» και απομακρύνεις τα καράβια μέχρι το μεσοπέλαγος όπου τα αράζεις μέχρι να επέλθει ίσως η «τελική λύση» όπως την εννοούσαν οι ναζί. . Η πρόταση αυτή βέβαια από όσα άκουσα κατατέθηκε πιο παλιά από πολιτικό πρόσωπο της εποχής εκείνης.
      2) Καλείς από την Γερμανία προς ενίσχυση τους νεοναζί και εκείνοι αποφασίζουν για τα περαιτέρω.
      Ότι από αυτά επιλέξεις καλό θα είναι να ακουσθεί στο τέλος και το σύνθημα. Χάιλ Χίτλερ

      Διαγραφή
    2. Χρήστο
      είναι προσβολή στο πρόσωπό μου να βάζεις εδώ μέσα τις βλακείες του τύπου χαιλ χίτλερ και τέτοιες αθλιότητες.
      Σταμάτα το, γιατί θα ακολουθήσω άλλη τακτική.

      Διαγραφή
    3. Mπορείς απλά να κλείσεις τα σύνορα, δεν είναι κακό και αποτελεί πράξη εθνικής ανεξαρτησίας και λαϊκής κυριαρχίας όπως έλεγε κάποιος που μάλλον τον συμπαθείς περισσότερο από τον προλαλήσαντα.

      Διαγραφή
    4. @ Χρήστος25 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:37 π.μ.

      Αφού μάς ξεφούρνισες τις απαράδεκτες ανοησίες σου, μπορείς να μάς δώσεις εσύ κάποια παραδεκτή και ανθρώπινη λύση;

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. κ. Σάββα Καλεντερίδη.
      Καμιά απολύτως πρόθεση από την παρέμβαση μου κατά του προσώπου σου
      Το άρθρο σου δεν το σχολίασα και ασφαλώς δεν θα χρησιμοποιούσα αυτού του είδους τις εκφράσεις σε οποιοδήποτε σχόλιο στα γραφόμενα σου.
      Δυστυχώς όμως η παρέμβαση του Alexandros σε αυτό το κείμενο με οδηγεί γιατί ο Alejandros αμφισβητεί ότι έχουμε Σύριους πρόσφυγες πολέμου στη χώρα μας.
      Γνωρίζω ότι η γειτονική χώρα μας τους αποστέλλει με σαπιοβάρκες όποτε κρίνει αυτή για να δημιουργεί προβλήματα σε εμάς.
      Γνωρίζω πολύ καλά τις σχέσεις της χώρας μας με το γειτονικό φασιστικό ρατσιστικό και επεκτατικό κράτος, αντιλαμβάνομαι δε ότι έχουμε τη συνθήκη του Δουβλίνου που έχει δέσει χειροπόδαρα τη χώρα μας, ιδιαίτερα στην τρέχουσα μακροχρόνια περίοδο των μνημονίων.
      Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως και τις διεθνείς συμβάσεις που υπέγραψε η χώρα μας για τους πρόσφυγες πολέμου και τους μετανάστες.
      Σε όλο αυτό το σύνθετο πρόβλημα της Ελλάδας νομίζω ότι όποιος αναφέρεται θα πρέπει να έχει πρόταση αντιμετώπισης του στα πλαίσια που ορίζουν οι ισχύουσες συμβάσεις αντί να αμφισβητεί την εθνικότητα των προσφύγων και τον λόγο που τους οδηγεί σε αυτό απεγνωσμένο salto mortale.
      Από την πλευρά μας οφείλουμε να επιμείνουμε σε αναθεώρηση της συνθήκης του Δουβλίνου και παράλληλα να αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα με ανθρωπιά, πιέζοντας ταυτόχρονα ώστε σε όλα τα κράτη της ΕΕ να μοιράζονται οι πρόσφυγες- μετανάστες.
      Ολοκληρώνοντας την απάντηση μου και εφόσον θεωρείς ότι έχω προσβάλλει το πρόσωπό σου δεν έχω αντίρρηση να ζητήσω συγνώμη μιας και πρόκειται για παρεξήγηση.

      Διαγραφή
    7. Χρήστο
      η Ελλάδα είναι παγιδευμένη, όμηρος και των πολιτικών της, δηλαδή της πολιτικής ανοικτών συνόρων.
      Η Τουρκία αναλύει πολύ καλά τις πολιτικές της κυβέρνησης.
      Σήμερα στο βαθύ Σάμου κατοικούν 6.000 Έλληνες και 4.000 εγκλωβισμένοι πρόσφυγες και μετανάστες.
      Η Τουρκία έχει τη βάνα στο χέρι της.
      Αν αποφασίσει, θα έχουμε 30.000 μουσουλμάνους πρόσφυγες και μετανάστες στο Βαθύ και 6.000 Έλληνες, αν παραμείνουν οι Έλληνες με τέτοιες συνθήκες στο νησί.
      Σε αυτό το ακραίο σενάριο, πώς θα αντιδράσει η Ελλάδα;
      Θα συνεχίσει την αυτοκτονική της πολιτική;
      Θα συνεχίσεις κι εσύ να μιλάς για πρόσφυγες;
      Εδώ μιλάμε για την εθνική ασφάλεια της Ελλάδας, της πατρίδας μας.
      Τι θα κάνουμε;
      Θα παραδώσουμε την Ελλάδα στην Τουρκία χωρίς ντουφεκιά;
      Δεν το πιστεύω ότι συνεχίζετε να έχετε αυτές τις απόψεις.
      Δηλαδή τι πρέπει να γίνει για να ξυπνήσει ο Έλληνας.
      Να χάσουμε 2-3 νησιά, να τρέχουν μετά από αυτό να πυροβολούν οι μισοί Έλληνες τους άλλους μισούς, για να συνέλθουμε;
      Δεν μπορούμε να συνέλθουμε χωρίς να υποστούμε τη δοκιμασία της εθνικής τραγωδίας;

      Διαγραφή
    8. κ. Σάββα Καλεντερίδη
      Προκειμένου να γίνει πάνω στο θέμα αυτό ένας σοβαρός διάλογος με επιχειρήματα αντικειμενικά , εκτιμώ πριν εκθέσω τις απόψεις μου ότι αποδεχόμαστε τα δυο βασικά στοιχεία που δεν αμφισβητούνται.
      1)Τα σύνορα μας με την Τουρκία είναι κυρίως θαλάσσια. Αυτά δεν κλείνονται με φράκτες όπως πχ έκαναν χώρες του Βιζενγκραντ (Ουγγαρία κλπ)
      2)Ο πατριωτισμός δεν είναι αποκλειστικό χαρακτηριστικό μιας συγκεκριμένης μερίδας του πολιτικού (όχι κομματικού ) φάσματος.
      Μετά από αυτά θα απαντήσω στα ερωτήματα σου που συνιστούν βεβαίως τις απόψεις σου.
      Ξεκινώ από το τούρκικο κράτος που είναι σήμερα κυριολεκτικά «στριμωγμένο» διεθνώς και βρίσκεται σε μια διαρκή αντιπαράθεση με ΗΠΑ, Γερμανία, ΕΕ, καθώς και με γειτονικές χώρες Κύπρο, Συρία. Ιράκ, Ελλάδα κλπ.Το κράτος αυτό επαναλαμβάνω ότι χαρακτηρίζεται κατά κόρον εδώ και δεκάδες χρόνια από την φασιστική, ρατσιστική, και επεκτατική τακτική. Σε διπλωματικό επίπεδο φανερά παραβλέπει το διεθνές δίκαιο, καθημερινά εκβιάζει και απειλεί. Μέχρι τώρα με την τακτική που ακολουθεί δεν έχει επιτύχει τους στόχους του στο θέμα το Κυπριακό και στο θέμα των Κούρδων.Σε κάποια φάση που θα έχει τελειώσει ο πόλεμος σε Συρία Ιράκ θα διεκδικήσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ως ισχυρή και μεγάλη χώρα της περιοχής, κάποια οφέλη προφανώς εδαφικά που μεταφράζονται σε οικονομικά.Το κράτος αυτό είναι μια από τις πιο μεγάλες δυνάμεις στην Ανατολική Μεσόγειο λόγω πληθυσμού.Το κράτος αυτό χαρακτηρίζεται από τον ιδιαίτερα υψηλό στρατιωτικό εξοπλισμό, και παράλληλα χρησιμοποιεί ως διπλωματικό όπλο την απειλή για στρατιωτική επέμβαση σε κάθε γειτονική χώρα με εξαίρεση βέβαια την Ρωσία. Από αυτά που μαθαίνω θεωρώ βέβαιο ότι η Τουρκία επιθυμεί και προκαλεί μια πολεμική σύρραξη με την Ελλάδα στο Αιγαίο έστω βραχυχρόνια για να εισπράξει κάποια εδαφικά οφέλη μιας και είναι σαφέστατα πιο ισχυρή πολεμικά από τη χώρα μας.Εκτιμώ ότι με τις παρεμβάσεις του ΝΑΤΟ των ΗΠΑ, και της ΕΕ αν γίνει σύρραξη θα λήξει γρήγορα για να ακολουθήσουν οι διαπραγματεύσεις στις οποίες οι «μεγάλοι» θα δικαιώσουν την Τουρκία γιατί έτσι επιβάλουν τα συμφέροντα τους όπως περίπου έγινε και με την Κύπρο, και ακόμη γιατί η Τουρκία έχει για την δύση μεγαλύτερη γεωστρατηγική σημασία από την Ελλάδα.
      Απαντώ τώρα στα ερωτήματα σου.
      Οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες δεν θα έλθουν στο Βαθύ γιατί ο επταστάδιος δίαυλος έχει μήκος μόλις 2-3 χιλιόμετρα και βγάζει στην ψιλή άμμο της Σάμου. Θέλω να πω με αυτό ότι πανεύκολα η Τουρκία μπορεί να στείλει όχι 30 αλλά 130 χιλιάδες πρόσφυγες Στο ερώτημα σου αν θα παραδώσουμε την Ελλάδα ή μέρος της Ελλάδας στην Τουρκία χωρίς ντουφεκιά απαντώ (θυμίζοντας ότι ο πατριωτισμός δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κανενός) ΌΧΙ.Εδώ όμως τονίζω ότι η Τουρκία επιδιώκει πόλεμο γιατί την συμφέρει και εμείς θα πρέπει να τον αποφύγουμε για «να μη «παίξουμε μέσα στο γήπεδο της» Δηλαδή με δυο λόγια δεν αποκλείω την πολεμική σύρραξη αν φθάσουν τα πράγματα στα άκρα και προχωρήσει η Τουρκία σε στρατιωτική εισβολή κάτι που το συνηθίζει. Τονίζω όμως ότι ο πόλεμος με στρατοκρατούμενο κράτος όπως η Τουρκία ισοδυναμεί με αυτοκτονία.Αν πρωτοστατήσουμε εμείς με ντουφεκιές τότε πιστεύω ότι θα ακολουθήσει η τούρκικη εισβολή.
      Στο ερώτημα σου τι θα κάνουμε για την εθνική ασφάλεια της χώρας μας απαντώ ότι πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο διπλωματικό πεδίο μιας και το πολεμικό δεν μας συμφέρει.Να απαιτούμε την αλλαγή της συνθήκης του Δουβλίνου, να απαιτούμε την παρέμβαση του ΟΗΕ για να σταματήσει η διαρκής αποστολή προσφύγων και μεταναστών, να απαιτούμε από την ΕΕ και την Γερμανία να απορροφούν ισότιμα τους μετανάστες με την χώρα μας, να απαιτούμε την από κοινού με τις χώρες της ΕΕ φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων.
      Κανείς δεν θέλει να χάσουμε έστω και ένα νησί όσο μικρό και αν είναι. Όμως επειδή ο Ελληνισμός έχει υποστεί ήδη στα τελευταία 100 χρόνια δυο εθνικές τραγωδίες θα πρέπει να αποφύγουμε άλλη μια.Η πολεμική σύρραξη πρέπει να είναι η εσχάτη λύση και όχι η πρώτη.
      Αν έχουν μείνει κενά από αυτά το όχι λίγα που γράφω , τότε ευχαρίστως να έχουμε συνέχεια

      Διαγραφή
  2. ΗΠΑ και Γερμανία έχουν οργανώσει το μεταναστευτικό. Η Τουρκία το επιζητεί. Τα στρατόπεδα λαθρομεταναστών έχουν πνίξει τα νησιά, τα οποία αδειάζουν από ντόπιους. Έχουμε τετραπλάσιους θανάτους από γεννήσεις Ελλήνων στα νησιά με τα στρατόπεδα. Τα ψέματα τελείωσαν. Μαζί με τα μνημόνια, το λαθρομεταναστευτικό αλλάζει τα σύνορά μας. Η Ελλάδα πάει για τεμμαχισμό, αυτό είναι το Γερμανικό σχέδιο από την εποχή της δολοφονίας του Γεωργίου, και το συνεχίζουν ΗΠΑ, ΗΒ, Γαλλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τελειωνουμε με την αθλιοτητα των Ευρωπαιων ¨εταιρων". Φερτε το προβλημα στον ΟΗΕ και αεκει να δωθει η μαχη. Δεν θα γινει η Ελλαδα αποθηκη ψυχων. Αλλα και τιποτα να μη νπετυχουμε, να σταματησει η πρσπαθεια ενσωματωσεως και να οδηγηθουν σε ελεγχομενες περιοχές (καταυλισμους-στρατοπεδα) οπου πλεον να αναλαβει ο ΟΗΕ άι ο Διεθνης ΕΣ να τους φροντιζει και να τους περιθαλεπι (το κοστος δεν το αντεχει η χωρα μας-ΑΡΚΕΤΑ με το δουλεμα). Και ας τους πανε οπου θελουν. Σιγα-σιγα θα ανακοπει η ροη οταν αντιληφθουν οτι τους περιμενει στρατοπεδο. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ και αυτο εναι αδικημα!!!!! Να εφαρμοσθει ο νομος. Στο Ισραηλ γιατι δεν πανε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξήγησέ μας γιατί ευθύνεται η Ευρώπη για το προσφυγικό, μεταναστευτικό.
      Γιατί πρέπει, από πού προκύπτει ότι η Ευρώπη και όχι η Κίνα για παράδειγμα, πρέπει να δεχτεί τους πρόσφυγες, μετανάστες.

      Διαγραφή
    2. @ Hasan Muratoglu25 Σεπτεμβρίου 2017 - 11:46 π.μ.

      >Στο Ισραηλ γιατι δεν πανε?<

      Είσαι σίγουρος ότι δεν πάνε;

      ΥΓ: Το ελληνικό ερωτηματικό είναι στο πλήκτρο Q, με το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ή στο πλήκτρο με την άνω-κάτω τελεία (δεξιά τού L), με το πληκτρολόγιο στα λατινικά,

      Διαγραφή
    3. Νομιζω οτι γνωριζετε το βιβλιο: WEAPONS of MASS MIGRATION. Λετε τυχαια να γινεται οτι γινεται? οσο το γιατι εχει στοχοποιηθει η Ευρωπη, τα αφεντικα θελουν να βαλουν το ζιζανιο των εγχρωμων μεσα στην ΕΥΡΩΠΗ οπως εχει γραψει ο κομης Kallergi-Coudenhove (Paraktischer Idealismus) για να μπορουν να διαχειριζονται τον εθνικισμο των Ευρωπαιων κι να αφησουν ελευθερο και ασφαλη το χωρο για την Fuhrerasze.

      Προς τον κυριο Nativist: Σοβαρα υπαινισσεσθε οτι το Ισραηλ ειναι χωρος - αποθηκη μεταναστων σαν κι αυτους που ερχονται εδω?

      Διαγραφή
    4. @ Hasan Muratoglu25 Σεπτεμβρίου 2017 - 3:10 μ.μ.

      Όχι, δεν υπαινίσσομαι τίποτε. Απλώς, σε πληροφόρησα ότι κι εκεί πάνε μετανάστες. Νομίζω ότι το άρθρο, που σού έδωσα, είναι αρκετά κατατοπιστικό.

      Διαγραφή
    5. Το Ισραηλ ειναι περιχαρακωμενο εδω και χρονια και οποιος συλλαμβανεται
      κλεινεται σε στρατοπεδο σε ερημικη περιοχη μεχρι να γινει η απελαση του.

      Διαγραφή
    6. Ο εποικισμός είναι ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΛΕΜΟΥ, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο (άρθρο 49 της συνθήκης της Γενεύης,1949),
      Δεν αναφέρεστε στα SS ΤΗΣ ΕΕ που είναι λαθροεισβολείς.Αυτοί θα πράξουν τα δέοντα εναντ'ιον των Ευρωπαικών Εθνών. Ιδου η εβραια Μπάρμπαρα τι οργανώνει και τι μας αποκαλύπτει για το ποιός οργανώνει με το ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ την λαθροεισβολη
      Barbara Lerner Spectre calls for destruction of Christian European ethnic societies
      https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ
      The plan...
      https://www.youtube.com/watch?v=UYKyp1e_jYc&t=11s

      Διαγραφή
  4. Το προσφυγικό κ.καλεντεριδη όπως εσείς γνωρίζετε καλύτερα από όλους μας είναι μια μεγάλη μπίζνα από την οποία πρωτίστως ζει ή σαθρή σε μεγάλο βαθμό τουρκική οικονομία.οχι όμως μόνο για τους γείτονες αλλά κ για άλλα κράτη κ για την ευγενή κατηγορία των ΜΚΟ.ειναι λίγο σα τα ναρκωτικά μια περίπτωση.εδω ολόκληρη ούσα έκανε εισβολή στο Αφγανιστάν για να έχει το πλήρη έλεγχο του οποίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1)Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι πολιτικοί μας είναι υπέρ της Παγκοσμιοποίησης, της πολυπολυτισμικότητας και της πολυθρησκευτικότητας και για αυτό εφαρμόζουν και την πολιτική των ανοικτών συνόρων εδώ και πολλά χρόνια.
    Μάχονται υπέρ των εκτρώσεων και της ομοφυλοφιλίας με στόχο τον "έλεγχο" των γεννήσεων και μείωση του γηγενούς πληθυσμού. Μέ την "Μνημονιακή" μάλιστα υπερφορολόγηση αναγκάζουν πολλούς Έλληνες να φύγουν στο εξωτερικό πρός αναζήτηση εργασίας.
    Τους αλλόθρησκους και αλλοδαπούς μετανάστες τους δέχονται με ανοικτές αγκάλες και τους χορηγούν αφειδώς βοηθήματα, ελληνικές ταυτότητες ή άδειες παραμονής, αλλοιώνοντας έτσι δημογραφικά την χώρα μας, ψευδόμενοι βέβαια ότι το κάνουν για τα "ανθρώπινα δικαιώματα"!
    Κάθε τι Ελληνικό και Χριστιανικό Ορθόδοξο το καταδιώκουν με λύσσα, κατηγορώντας μάλιστα οποιονδήποτε αντιστέκεται στα άνομα σχέδια τους, ως σκοταδιστή και ρατσιστή.

    2)Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ:

    https://www.youtube.com/watch?v=iVnCdX7kBBg

    3)Όσον αφορά τα σύνορα ας θυμηθούμε:
    ΜΠΕΝΑΚΗ - ΠΑΠΟΥΛΙΑ (ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ 8/2/2005)

    https://www.youtube.com/watch?v=AMwpBzdzo_M

    4)Η Ελλάδα ασφαλώς οφείλει να υπερασπιστεί τα σύνορά της έναντι οιασδήποτε απειλής. Αλλά είναι αργά. Η 5η φάλλαγγα των Τούρκων ήδη βρίσκεται εντός των πυλών. Ο μεν Ελληνικός λαός κοιμάται βαθιά και οι δε μηδίζουσες πολιτικές του ηγεσίες επικίνδυνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πολιτικοί μας είναι υπέρ τής τσέπης των και μόνο και όλα τα άλλα τούς είναι εντελώς αδιάφορα. Ακόμη δεν τούς έμαθες;

      >Κάθε τι Ελληνικό και Χριστιανικό Ορθόδοξο το καταδιώκουν με λύσσα, κατηγορώντας μάλιστα οποιονδήποτε αντιστέκεται στα άνομα σχέδια τους, ως σκοταδιστή και ρατσιστή<

      Αυτό το κάνουν οι λεγόμενοι "πρροδευτικοί", με ιδεοληψίες, όχι όλοι. Μην γενικεύεις τόσο αυθαίρετα.

      Διαγραφή
    2. Γράφω στην πρώτη σειρἀ "οι περισσότεροι πολιτικοί μας", δεν γενικεύω.

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ εν γένει με το άρθρο ότι δηλαδή το μεταναστευτικό - "προσφυγικό" είναι μία απειλή την οποία χρησιμοποιεί και η Τουρκία σε βάρος της πατρίδας μας και την Ευρώπη γενικότερα.

    Εκεί που δεν συμφωνώ ωστόσο είναι το αυτονόητο δίκαιο που έχει η χώρα μας να προστατευθεί από την αθρόα υπερ μετανάστευση που υφίσταται και δή αυτή που γίνεται κατά σύστημα και λαθραία.

    Προσωπικά νομίζω ότι η Τουρκία έχει ένα μακρυκαννο όπλο το οποίο αντι για σφαιρες μας ρίχνει "μεταναστευτικό". Αλλά τι συμβαίνει όταν αυτό το ίδιο όπλο το στρέφουμε εμείς εναντίον μας και κατάστηθα; Τότε δεν είναι απειλή; Και αν το δυατυπώσουμε ως απειλή τότε πρέπει να απολογηθούμε στους διάφορους ίσως και ύποπτους "ευαίσθητους" που τάχα με την πολιτική τους ορθότητα επιζητούν να μας λοβοτομήσουν;

    Όπως στο άρθρο σας γράψατε, το βρίσκω πατριωτικά και εθνικά απαραίτητο να προστατευθούν τα ευαίσθητα νησιά μας, αλλά για να έχει νόημα αυτό πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει εν γένει η Ελλάδα. Διαφορετικά το τι νησιά θα έχει ένα μελλοντικό νέο Ισλαμαμπα-αντ, που θα βρίσκεται κάπου εδώ (37.975518, 23.735431) νομίζω πως λίγο πρέπει να μας ενδιαφέρει.

    Συνεπώς μας ενδιαφέρει και το μεταναστευτικό ανεξάρτητα από που προέρχεται, και που επιτέλους πρέπει να διέπεται από μία λογική πολιτική και οχι τον παραλογισμό που ανεχόμαστε σε βάρος της χώρας μας για τα τελευταία 20 χρόνια.

    ΥΓ1: Πραγματική απειλή είναι η σφαίρα που μοιραία έρχεται να μας βρει κατακούτελα και το ποιος την ρίχνει, αν δηλαδή "την ρίχνει" ο Τούρκος ή αν "τη ρίχνει αυτοκτονικά" ο δικός μας εγχώριος πολιτικός κόσμος) είναι ένα άλλο δευτερεύον θέμα αν και μάλλον στην 2η περίπτωση είναι πιο χειρότερο.

    ΥΓ2: Οι μετανάστες είναι χρήσιμοι και καλοδεχούμενοι σε μία κοινωνία όταν αυτή θέλει να τους φιλοξενήσει. Και τότε οι μετανάστες σε μία τέτοια περίπτωση να έχουν όλα τα δικαιώματα που έχει ο γηγενής έλληνας πολίτης, ήτοι να έχει δικαίωμα ψήφου κ.ά πολλά. Διαφορετικά δεν είναι μετανάστες αλλά έποικοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το διάβασα στη χθεσινή δημοκρατία το άρθρο.Θιγει αρκεάρα σημαντικά ζητήματα.Η λύση των οπίων δεν ξερω αν ειναι απλή.Δεν γνωρίζω φυσικά τα ζητήματα τεχνικά και επιστημονικά οπως ο συγγραφέας αλλά μου φαίνεται οτι το θεμα των λαθρομεταναστών ειναι δυσεπίλυτο και εχει μονο διαφημιστική λύση.Δηλαδη να διαφημίζουμε στις χώρες απο όπου έρχονται οι λαθρομετανάστες οτι δεν υπάρχει στην Ελλαδα εύκολο μέλλον ,εργασια ,εξασφάλιση περισσότερη απο τις χώρες προέλευσης ! Πράγμα που ειναι και ακριβές.Και θεωρώ ανθρωπιστικότερο να ξέρουν την αλήθεια οι άνθρωποι να μην ταλαιπωρούνται παρά να πέφτουν θύματα λάθρο διακινητών ιδεολόγων και μη,Σε αυτο όντως η κυρια Τασία προσέφερε κακές υπηρεσίες στο Εθνος και δεν ξερω αν κερδίσει κατι η ίδια,Τεχνικά δεν ξερω αν μπορούμε να δράσουμε.Π.χ. Αν περασει τα σύνορα κάποιος ας πουμε στον Έβρο και ζητήσει πολιτικό άσυλο σου δένει τα χέρια.Μεχρι να γίνουν οι νόμιμες διαδικασίες δεν μπορείς να τον απελάσεις εκτός αν ειναι Τούρκος στρατιωτικός όπου η νομοθεσία παρακάμπτεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπιζω ολα αυτα να τα θυμηθητε ολοι στις εκλογες..η οταν γινει γενικος ξεσηκωμος για ανατροπη ολων των διεφθαρμενων πολιτικων..και να συμετεχετε στην τιμωρια τους..Αν δεν κανετε τιποτε απ αυτα..τοτε ολοι θα ξερουν πια οτι ..οι κοτες δεν ζουν μονο στα κοτετσια...αλλα και στις πολυκατοικιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι να υπερασπιστουμε τα συνορα μας αλλα ας μη βγαζουμε και τα ματια μας μονοι μας !!!! Δεν φταιει καμια Ευρωπη !!! Τα δικα μας τα βοδια φταινε !! Οταν εχεις ατομα σαν την Τασία Χριστοδουλοπούλου ,σαν τον Μουζαλα , τι περιμενεις ;; Να διαφυλαξω τα συνορα μου , αλλα πριν θα πρεπει να επιλεξω ανθρωπους στην κυβερνηση και ΟΧΙ ΒΟΔΙΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευρωπη φταιει διότι παρέκαμψε την Ελλαδα και άνοιξε τα πόδια στον Ερντογαν ! Όπου Ευρώπη Γερμανοί ! Μην αθωώνουμε τους πολιτικούς μας η μαλλον συγκεκριμένους πολιτικούς αλλά μην αθωώνουμε και την άρχουσα τάξη της Ευρώπης βλέπε Μερκελ που ενώ ξέρει δεν μιλά ... Ενα σας γράφω αν ήθελε η Μερκελ έκανε τον Τσιπρα σκυλάκι οπως στα δημοσιονομικά .Αλλωστε οι Έλληνες πολιτικοί Δυστυχως που το γράφω μπορούν να αυτενεργουν εντός Ορίων .... Οί δε ΜΚΟ Που γράφει ορθώς το άρθρο χρηματοδοτούνται και απο την ΕΕ ...

      Διαγραφή
    2. Μα τον έκανε αυτό δεν κατάλαβες ακριβώς όπως στα δημοσιονομικά και τώρα που πήρε όσους ήθελε αδειάζει τους περιττούς στην αποθήκη για να έχει αναπληρωματικους

      Διαγραφή
  10. Προς όλους τους σχολιαστές
    Μπορείτε να ψηφίζετε όποιο κόμμα θέλετε και μάλιστα με δυο και με τέσσερα χέρια.
    Παράκληση, μην στηρίζεται πολιτικές που είναι καταφανώς κόντρα στα εθνικά μας συμφέροντα.
    Το παράδειγμα της Σάμου θα πρέπει να μας κάνει τα τιναχτούμε όρθιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να γίνει αυτό, κ. Καλεντερίδη, θα πρέπει πρώτα να αφαιρέσουν τις ωτοασπίδες και τις παρωπίδες τους, όσοι δεν ακούν και δε βλέπουν, λόγω της κομματικής τους υποτέλειας.

      Διαγραφή
  11. Και ποιος πρέπει να πάρει την ψήφο μας; Αφού όλοι είναι ξενοδουλοι.και μη μας πεις για χρυσή Αυγή.ειδαμε τα χάλια του Ράλλη πρεσβύτερο και της χούντας το 1974!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχει αναλυθεί ένα εκατομμύριο φορές γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας πρόσφυγας αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Για να είναι κάποιος πρόσφυγας έπρεπε να είχε κάνει αίτηση είτε στα ελληνικά προξενεία στην Τουρκία ή να είχε έρθει απευθείας αεροπορικώς στην Ελλάδα από τη Συρία ή να είχε κάνει αίτηση ασύλου στη Συρία. Ο κύριος Καλεντερίδη δε έχει αναλύσει άριστα πως θα μπορούσε να είχε γίνει προσφυγική πολιτική χωρίς να γίνεται σωματεμπορία. Χρήστο αυτά ου γράφεις περί καραβιών είναι οι γνωστές αναρχοαριστερες μπούρδες δεν θα ασχοληθώ. Υπάρχουν οι νόμιμες επαναπροωθησεις τις οποίες όμως δεν κάνουν οι αναρχοαριστεροι της κυβέρνησης προφανώς με το αζημίωτο και για φιλανθρωπικούς λόγους έτσι έχασαν και 10 χιλιάδες παιδιά στο θεό σου 10 χιλιάδες παιδιά!!! Φιάνθρωπικα...Το κλείσιμο των συνόρων είναι απαραίτητο όπως και η συνδρομή στους Τούρκους με δυνάμεις στις παραλίες τους αφού αδυνατούν να τις φυλάξουν αυτοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Alexandros(25/9 10.46μμ)
      Σε πληροφορώ ότι συστηματικά αποφεύγω την ανταλλαγή απόψεων με ανθρώπους που επιχειρηματολογούν με ύβρεις

      Διαγραφή
  13. Αν..αν...υποθεση εργασιας ειναι..αν λοιπον 10 εκατομμυρια τουρκοι....βαδισουν με πολιτικα ρουχα ..και περασουν τα συνορα μας θαλασσια..στεριανα..εναερια..αοπλοι...και ελθουν στην χωρα με το επιχειρημα...ειρηνικη εισοδος ειναι..δημοκρατικη...μεταναστευτικη..και θελουμε απλα οπου παμε και πληοψηφουμε...να χτισουμε τζαμια χιλιαδες γιατι πιστευουμε σ αυτο οπως ..τα ανθρωπινα δικαιωματα επιτασουν..και εως να βρουμε δουλεια ..απαιτουμε βασει των νομων του ΟΗΕ...περι αλληλεγγυης βα μας διθρεψετε...να μας δωσετε νοσοκομειακη περιθαλψη..να δωσετε παιδεια στα τεκνα μας δωρεαν..να βγαλετε τις εικονες σας που μας προσβαλουν θρησκευτικα...να μας δωσετε δωρεαν ηλεκτρ.ρευμα..να μας δωσετε σπιτια θερμανση νερο...να μας δωσετε αυτοκινητα βαρκες για το καλοκαιρι..πισινες γθα τον καυσωνα του θερους...ρουχα..βρακια...παμπερς...σερβιετες για τις γυναικες μας..χαβιαρι..συναγριδες..ουισκυ...ρεντ μπουλ...15 μερες τον μηνα τις κορες σας και αλλες τοσες τις γυναικες σας..και τα αγορακια σας..και .....κλπ...ολα βασει των αρχων ΟΗΕ...οτι μσλακ@@ια οργανισμου εχετε φτιαξει παγκοσμια για μσς... απο ουνεσκο...εως Φιφα...ουεφα...μουφα..τραμπα ρουφα.... συμβουλια ..διαβουλια..αραξοβολια...μαρινες...κατινες..ασπιρινες...οτι καφενειο εχετε φτιαξει..καφε μπαρ...ρουφ γκαρντεν...ντισκο....βρησκω...δεν βρησκω.. και.....το βραδακι οταν εχουμε φαγουρα..φερετε ψυροσκονη..δωρεαν.ταλκ..βαζελινη..αδρεναλινη..μεσκαλινη..διοξυνη...και μας παρετε ...για καπνισμα ..φιλικα και ..μια ........ινδιανικη ...Τι σας πειραζει ????? Ολα ειρηνικα ..θαναι...Δεν ειστε πολιτισμενοι ?? Μη διανοηθειτε να κανετε κατι με τον στρατο σας...!! Αυτα τα κανουν οι φασιστες ..νοσταλγοι βρυκολακων...νεοναζι..δαιμονιων..πρωτονιων...ηλεκτρονιων...φερμιονιων...και ολων των συναφων .αντιδραστικων..δυναμεων..της ισχυρης πυρηνικης δυναμης..της ασθενους..της βαρυτητος..και της ηλεκτρομαγνητικης..επιδρασης που ανασυρετε απ το ..σκουπιδαριο της ιστοριας..της προιστοριας..κσι του....προσες...της ..εγκληματικης...πλουτοκρατιας...Αν...σν..σν...ολα αυτα...και ΕΩΣ...να βρητε κουβεντιαζοντας αιωνες...λυσεις ..ΣΙΚ....ΤΡΥΚ...ΜΠΙΚ...ΣΙΝΙΕ.. ΜΗΜΟΥΑΠΤ..ΣΙΛΟΥΕΤ....κανατε και το πιο απλο απ ολα οπως το ωο..του Κολομβου...να αφησετε τον στρατο σας να κανει αυτο για το οποιο τον φτιαξατε... .αντι να τον κρατατε σε εφεδρεια ..οταν εισβαλουν εξωγηινοι...ΙΣΩΣ ΓΛΥΤΩΝΑΤΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ...να σας κανουμε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κ.Αλεξανδρε ..δικη σας ανακαλυψη ειναι ..η πολιτικη προσφυγων σαν εκφραση .? Πολιτικη ασκουν πολιτες η ασκειται απο πολιτες .Πολιτες εχει μονο μια πολιτεια.Η πολιτικη αφορα χειρισμους πολιτων σε μια πολιτεια.Οι εισβαλοντες ανευ νομων..πιστοποιησης..ξενοι ..δεν ειναι πολιτες της πολιτειας.Δεν φερουν κανενα χαρακτηριστικο πολιτη συτης τηε πολιτειας..κατα συνεπεια καμμια πολιτικη προσφυγων δεν υπαρχει.Αυτο που λετε δεν ειναι πολιτικη..ειναι χειρισμος ξενων ..και οπως μονος αυτοανερεθηκατε αφου αναλυσατε οτι δεν ειναι προσφυγες...ειναι εισβολεις..οσο και να μην αρεσει η λεξη...που ομως ειναι πραγματικη ουσιαστικα.Η λεξη εισβολη αποφευγεται απ το κατεστημενο..διοτι εμπιπτει στην αρμοδιοτητα των ενοπλων δυναμεων..οι οποιες ειναι επιφορτισμενες απο την πολιτεια μεσω του Συνταγματος να αποκρουσουν κσθε μορφη εισβολης.!!Ετσι το δολιο κατεστημενο δεξιο κι αριστερο ειδηγαγε τις λεξεις προσφυγες...που οπως ειπατε δεν ειναι..καθοσον η χωρα προσφυγης απο εμπολεμη ζωνη ειναι η Τουρκια...και η δευτερη χωρα η ελλαδα ειναι τοπος εισβολης..οχι προσφυγης.....και την λεξη μεταναστες..αν και δεν πληρουν κανενα ορο ..νομο..η αιτημα μεταναστευτικο..Ολοι οι ελληνες που αφελως..σκοπιμως..η εκ βλακειας απλοικισμου χρησιμοποιουν αυτες τις δυο λεξεις που το κατεστημενο επιθυμει δολιως να επιβαλει...βοηθα στην καυευθυνση αυτη...σαν ανοητος που ειναι.Προκειται για εισβολη λοιπον..με το ετσι γουσταρω...και ειναι αστειο να συζηταμε τι πρεπει να γινει για να στανατησει αυτο.Το λεει το συνταγμα και οι νομοι του κρατους το ""τι""...γιαυτο ειναι αρμοδιες οι ενοπλες .δυναμεις..που τις ορισαμε και εξοπλισαμε γιαυτο τον σκοπο.Δεν ειναι μαγαζι του καθε ενα απο μας το κρατος..για να μας πει αυτος τι πρεπει κατα την γνωμη του να γινει...Εχει καθοριστει αυτο απο την πολιτεια απο αιωνων.. Επειδη ομως η κυβερνησεις εξαπατουν τον κοσμο και κανουν την παλαβη για το συνταγμα....θα πρεπει να τιμωρηθουν ..και γιαυτην την απατη..βαρια....Αυτο που λετε για την συνδρομη μας στους τουρκους το αντιπαρερχομαι μειδιων...ειστε σε αυτο το χωροχρονικο συνεχες...η στην ογδοη διασταση ...?? Πειτε μας...για να κλεισουμε την σκωληκοτρυπα απο την οποια διαρεετε στον κοσμο μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι δεν κατάλαβες από αυτά που έγραψα μάλλον για προσφυγική πολιτική διάβασε το άρθρο του κυρίου Καλεντερίδη για το πώς έπρεπε να γίνει προφανώς εδώ πρόκειται περί σωματεμπορίας καταρχάς και μετά για όλα τα άλλα

      Διαγραφή
    2. Παλι ...προσφυγικη πολιτικη.
      Μαλλον εσυ δεν καταλαβες..ουτε προσφυγικη ειναι..ουτε πολιτικη..

      Διαγραφή
    3. Κυριε δεν μας ενδιαφερει αν ειναι σωματεμπορια...η αλλης μορφης εμποριο.Εδω δεν μιλαμε για εμποριο..οικονομια..επιχειρησεις..ποιος κερδιζει και ποσα...Δεν μιλαμε για μια επιχειρηση.Ειναι ασχετο το θεμα.Το λετε για παραπλανηση ? Εδω μιλαμε για ενα κρατος...που δεχεται εισβολη...Ειναι πραξη πολεμου ..το καταλαβαινετε αυτο .??? Ουτε καν εποικισμος δεν ειναι...διοτι η λεξη εποικιζω θα πει οικοδομω οικια σε αδειο χωρο...κι εδω δεν ειναι αδειος..Ειναι εισβολη.Η λεξη εισβολη στο συνταγμα δεν λεει αν θαναι ενοπλη η αοπλη εισβολη.Εισβαλω με καθε τροπο θα πει !!Και αυτη η εισβολη με οποιο τροπο γινει πρεπει να αποκρουστει αυτοματως απο τις ενοπλες δυναμεις ..οπως επιτασσει το συνταγμα...οι λεξεις στην ελληνικη εχουν νοημα και ηχο.Σε ολες τις αλλες γλωσσες μονο ηχο.Καθε λεξη εδω εχει ενα νοημα.Γιαυτο τις φτιαξαμε τις λεξεις.Οτι λεμε ναναι αυτο της λεξης το νοημα..Αν θελετε ναχετε μονο ηχο...δεν γινεται ..εισβαλω θα πει μπαινω στην χωρα με το ζορι ενοπλος η αοπλος...αλλα μπαινω με το ΖΟΡΙ... !! ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ..ΕΙΣΒΟΛΗ. ..δεν ειναι ολα και ετσι και γκιουβετσι..και κοντοσουβλι οπως μας ερθει..

      Διαγραφή
  15. Το ετος 2012 η Τουρκια κατηργησε τη Βιζα με την ταυτοχρονη εξαπλωση της αεροπορικης της εταιρειας THY σε ολο τον κοσμο, περισσοτερο στη Βορεια Αφρικη και στην Λατινικη Αμερικη ως μερος στρατηγικης εκτονωσης και επενδυσης των νεων τουρκικων πανεπιστημιων της για αλλοδαπους φοιτητες που τα καταφερε 100% και τουριστικης αναπτυξης που τα καταφερε εν μερη. Ολος ο κοσμος στην Νοτια Αμερικη μιλουσε σχετικα γι αυτο, οτι πολλοι πλεον μπορουν να ταξιδεψουν στην Ευρωπη μεσω Τουρκιας καθως και χιλιαδες απο τις Βορειοαφρικανικες χωρες που νιωθουν την Τουρκια πιο κοντα τους. Το τριτο σταδιο ειναι η αναπτυξη του εργατικου δυναμικου της απο ξενους εργατες στις χιλιαδες εταιρειες που αναπτυχθηκαν στην Τουρκικη επικρατεια, ενα σχεδιο που το ανελαβε ως ιδεα και η Γερμανικη κυβερνηση. Τα υπολοιπα τα καταλαβαινετε και μονοι σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.